dijous, 2 de desembre del 2010

Chillida-Leku

Ahir em vaig trobar una mala notícia. Si, ja sé que de fet n'hi ha moltes i segurament molt pitjors, però aquesta em va tocar d'una manera més personal. El cas és que sembla que volen tancar el museu Chillida-Leku. I m'afecta per què és un record bonic que tinc, d'un viatge ple de riures, d'un verd sota la pluja, d'unes escultures suggerents, un paisatge, d'una trobada casual, d'una música que encara tinc al cotxe... i d'unes ganes de tornar-hi... en tot cas, i passada la imprema impressió tant personal, una pèrdua ben lamentable per la cultura del pais si realment ningú no hi posa remei: esperem que si!

3 comentaris:

S.N. ha dit...

A mi també em va encantar el museu Chillida i vaig fer tonteries per totes les escultures abans de llegir que no s'hi podia pujar XD.

fanal blau ha dit...

Seria trist...molt trist!
bona nit, calaix!

Elfreelang ha dit...

Malament anem quan es tanquen museus