dimarts, 11 d’agost del 2009

cabòria

He posat al meu estat del messenger que estic rentant els plats. Però no m'he acabat d'aixecar de la cadira. I aquí estic. Escrivint. Escrivint amb les ganes d'explicar una història coherent. Últimament em surten uns pots barrejats amb cançons. Avui també en sona una. O tot un seguit de cançons. Les de l'últim disc d'Amaral. I quant l'escolto al teu mòbil tinc ganes de contestar, que sí, que estic amb tu. Encara que he de confessar que a mi Amaral no m'ha acabat mai de fer el pes. De fet recordo un viatge amb autobús pel País Basc -entre carreteretes, molt de verd i uns geranis magnífics- amb aquesta banda sonora (bé, hauria de ser un disc anterior que el viatge ja té uns anys), i anar pensant que algunes de les lletres les haurien de prohibir per fomentar un amor mal entès que empeny a la humiliació d'una mateixa... Sí. Així de radical sóc. Jo que no sóc radical. Però hi ha coses amb les que no es pot jugar. I fomentar un amor madur, basat en el respecta i en l'autoestima és fonamental... i ho dic jo que de fet tinc un currículum escàs i no massa positiu. Avui confesso els meus pecats (jo que no hi crec en els pecats). I per acabar diré que si, que algunes cançons m'agraden.

5 comentaris:

Elfreelang ha dit...

Tens raó hi ha coses amb les que no es pot jugar...respecte i autoestima estic molt d'acord amb tu....(vas trobar el CD?)

calaix ha dit...

Ben tornada! ja se't trobava a faltar... malauradament el dissabte que vaig baixar a Barcelona vaig anar tard i no vaig tenir temps de passar per les botigues de música. Però les tinc apuntades. A veure si aquest setembre m'hi passo. Que la setmana que ve faré jo la meva escapada (ja compto els dies!!) Moltes gràcies!

Elfreelang ha dit...

Gràcies per trobar-me a faltar....fa il·lusió i tot! Doncs a veure l'escapada que sigui relaxant i profitosa....

coses2 ha dit...

Ostres a mi també em reventen les lletres de les cançons d'Amaral i pel mateix motiu! Encara no havia trobat ningú que fos de la mateixa opinió! Petons

calaix ha dit...

coses2: doncs ja veus...
petons!