dilluns, 15 de juny del 2009

cabòria

Després de molt de temps de no menjar-ne cap, tinc una pizza al forn. Mentre m'espero menjo pastenagues. M'agrada el color taronja. Em sembla que em tornaré una mica hippi. Per què? per què van de tots colors. Vius. Alegres. Que atrapen la mirada. Si,vui posar un to hippi a la meva vida. On hauré d'anar? A una botiga india? a una botiga per hippies... és curiós. Tot i ser un moviment "altarnatiu"... tenen botigues pròpies a tot arreu i hi venen el mateix!!

Una altra cosa: avui he anat a veure Els homes que no estimaven les dones. Si, en català! beredicte... m'ha agradat més el llibre, crec que a la peli han posat anys a tots els personatges... la millor: la Lisabet sens dubte. Realment no sabria dir si qui no ha llegit el llibre li pot agradar més...

Bé, ja deu estar la pizza. L'hauré d'acompanyar amb vi, que no tinc cervesa.