diumenge, 9 de gener del 2011

Octubre

He començat l'any amb un llibre petit. De títol Octubre. L'autor del qual és Miquel Pairolí. M'agrada l'edició que cap en una mà, com un petit tresor. És un dietari, recull de sensacions, pensaments, vivències... Crec que és un llibre per llegir a poc a poc i així ho vaig fent. Aquí m'agradaria deixar constància de la cita de Montaigne amb la que comença el llibre: "Dic lliurament el meu parer sobre totes les coses, fins i tot d'aquelles que sobrepassen potser la meua capacitat, i que no considere que siguen de la meua jurisdicció. El que n'opina és per mostrar la mesura del meu punt de vista, no la mesura de les coses". I aquesta frase m'acosta també al món del blocs on es deixa constància justament de pensaments i reflexions sense més pretensions que ser les de qui les diu.