dimarts, 14 d’abril del 2009

A la platja de Chesil

Aquestes vacances m'he llegit l'últim llibre de l'Ian McEwan. La veritat és que me l'esperava millor. Això no vol pas dir que no estigui bé, no. Però m'ha resultat un pel petit. Potser els personatges no podien fer més. Anclats en el seu moment històric, en la seva manca d'educació sexual i emocional. Històries que ara pensem que no passen. Però potser si passen. No en l'extrem d'haver de passar pel matrimoni però si en les primeres relacions sexuals on tot està per aprendre i les expectatives d'un i de l'altre poden ser molt diverses. I aquesta gran contradicció del que ens pensem que pensen els altres i del que realment pensen. En tot cas m'han entrat ganes d'anar a visitar Oxord.

2 comentaris:

coses2 ha dit...

Doncs a mi se'm va fer llarg i me'l vaig haver de llegir en dos parts. T'has llegit Expiación? A mi aquest sí que em va agradar molt :-)

calaix ha dit...

Doncs no, no me l'he llegit això que tothom me'l deixa bé. Vaig decidir començar pels primets... (aix) i un altre que m'he llegit d'ell és "Amstermdam". Que la veritat és que em va agradar molt més que aquest.