divendres, 1 de maig del 2009

24 hour party people

Doncs el que tinc al cap és la pel·lícula que acabo de veure: 24 hour party people. L'ambient musical dels anys 80 a Manchester. Molta ironia també té el personatge protagonista. Que no és pas un personatge fictici, sinó que com tots, és real. De fet no és que jo sabés massa d'aquests músics i aquest ambient fins ara. Però no fa massa vaig anar a veure Control. La pel·lícula sobre L'Ian Curtis. I avui me l'he trobat interpretat per un altre actor que no s'assemble de res... m'ha resultat estrany. De totes maneres m'ha agradat, la manera d'explicar la història, la convinació entre les imatges en blanc i negre i les de color. El discurs del Toni Wilson (el protagonista). M'entrarà la vena d'escoltar tots aquests grups mítics? Ja us diré si em van agradan. De moment se m'ha quedat una cançò dels Joy Division al cap.