dissabte, 7 de febrer del 2009

dissabte

Avui és dissabte. Dia de festa (encara que no sempre). Dia en què penso que podré fer tantes coses... netejar, anar a comprar, passejar, anar al cinema, llegir (o això ho guardo per diumenge a la tarda?), comprar els diaris que tenen suplements culturals, un dia amb música de fons (com netejar sense una música que t'acompanyi??), on hi hagi temps per posar coses amb ordre, potser pintar aquell moble que ja tinc ple de coses però que li caldria un vernís... Però sobretot un dia que me l'imagino amb un esmorzar amb cafè amb llet i unes torrades amb pa amb tomata i oli... això sol ja em fa feliç encara que quasi mai pugui acabar de fer tota la resta que m'he proposat... sóc una dona fàcil de contentar?

1 comentari:

coses2 ha dit...

Jo en tinc prou amb no haver-me de llevar d'hora... No demanem gaire ;-)