dilluns, 23 de febrer del 2009

Un dilluns de sol

Volia parlar de rellotges de sol improvisats o de com arribar a l'hora amb l'únic recurs de sentir les campanades de l'esglèsia del poble. Però he decit canviar i comentar l'óscar que ha aconseguit la Penelope Cruz pel personatge que interpreta a Vicky, Cristina i Barcelona. Per una part me n'alegro per ella. De fet no és que sigui una actriu de la meva devoció, però amb els anys crec que ha anat guanyant. La llàstima és que el film de Woody Allen que passarà a la història del cinema d'aquest estat serà una de les seves pitjors pel·lícules, pel meu gust, clar (que de fet en aquest espai és el que compte). Val d'acord el que salvaria són les seves escenes amb l'Scarlet i el crist preromànic d'Oviedo.
Un altre oscar a destacar el de'n Sean Pean i el seu discurs. El que passa és que se'm fa una mica estrany que a Estat Units encara estiguin així. Per que casar-nos no és un dret que ens donen, és un dret que tenim. Si ja ho sé que a la immensa majoria de països no és ni una cosa ni l'altra, però igualment fa ràbia aquesta lentitud en les coses òpvies com tots els drets a les dones, nens, gent gran, d'educació i sanitat...

3 comentaris:

Elfreelang ha dit...

Vaig descobrir per casualitat el teu bloc i m'agrada el que hi escrius...comparteixo opinió respecte a l'oscaritzada Penélope...no és sant de la meva devoció però la vaig veure a ELEGY d'Isabel Coixet ( vaig veure la peli perquè m'havia llegit el llibre de Philip Roth, Animal moribund; en el qual es basa la peli,perdó per les repeticions)i s'ha de reconèixer que estava esplèndida...

coses2 ha dit...

A mi la Penélope no m'agrada gens...Ni tant sols la trobo atractiva.
Jo em quedo amb l'oscar de la Kate Winslet, que per cert, no sé que ha fet aquesta noia però està guapíssima.
M'ha quedat un comentari, una mica frivol, no?

calaix ha dit...

Hola Elvira, doncs celebro que t'agradi el que escric (la veritat és que no m'hagués pensat mai que algú m'ho digués) Gràcies. Jo t'he de dir que Elegy no vaig gosar anar-la a veure. Em tenia pinta d'ensucrada i el que no suporto és l'actor protagonista (a menys que faci de Gandhi. Ja ho sé, maies i prejudicis...

coses2: d'acord amb tu, la Kate Winslet guapíssima i ara per seguir amb la frivolitat faré un post d'una altra dóna que m'ha impressionat. Visca els dies vermells ;-)