dissabte, 4 de setembre del 2010

la dona dels meus somnis

Fa temps que no em comprava cap pintallavis. De fet no en solo fer servir. Només a l'hivern quan se'm tallen molt els llavis me'n compro un de cacau que no acabo mai i que quan busco no trobo... Però avui m'he imaginat el gest que a vegades veig i que trobo, si, ho dic, sexi... passar la mà amb el pintallavis resseguint-los com amb una carícia, i acostar-se els llavis un amb l'altre per què acabi de quedar tot ben fixat i natural... i llavors es veuen brillants i suggerents... Doncs això... avui me n'he comprat un, per què he decidit mimar-me fent-lo servir encara que no faci fred i sentir-me jo mateixa sexi... i així amb una mica de tot... la samarreta o les sabates o la crema de mans o aquest somriure que em dedico!!! ja veieu... amb un gest...

2 comentaris:

Elfreelang ha dit...

Bé bé bé ja estem començant .....felicitats per cuidar-te...posa't ben guapa i au la dona dels teus somnis....cada dia més aprop!

calaix ha dit...

aquesta dona... no sé... però si cal cuidar-se, si més per sentir-nos a gust amb nosaltres mateixes :-)