divendres, 17 de setembre del 2010

Habitación en Roma

Acabo de veure "Habitación en Roma". No, encara no l'havia vist. M'ha deixat una mica... trista no seria la paraula... potser melancòlica... que potser és la paraula del mes... La veritat és que com a pel·lícula me l'espera millor... no m'estranya que hagi passat sense pena ni glòria pels cinemes... però, si, a qui no li agradaria estar en una habitació d'hotel així... amb vistes... amb sortides de sol... amb esmorzars... amb banyeres... i amb noia... aix... no sé, no és que no hagi intentat posar diàlegs i sentiments... però a mi m'han semblat una forçats, o que els hi faltava ritme o credibilitat... intentar jugar amb els quadres i l'art i la història és un bon intent... que per mi també queda en això... un intent... deixant una mica a part aquest sentiment nostàlgic que m'ha agafat... la paraula que em ve al cap és: llàstima. Per què era una bona ocasió per fer una bona pel·lícula amb una història de dues noies en el centre de la trama... per un bon director i amb dues bones actrius... llàstima per aquest put que li falta per ser rodona del tot! Ara, no diré que no sigui de bon veure.

2 comentaris:

S.N. ha dit...

Ai, doncs jo no l'he vista.
Però tranquil.la, qualsevol excusa és bona en aquesta època de l'any per lliurar-se a la melancolia

Elfreelang ha dit...

Cert entrem en en l'estació melancòlica per excel·lència....a veure quan puc anar al cine i la veig