dimarts, 9 de febrer del 2010

cabòria

Avui no tenien pa albericocs... me n'he comprat d'avellanes i panses... qui no es conforma és per què no vol... i ara em prenc el cafè amb llet amb la meva tassa d'esmorzar d'hivern... a fora plou però he decidit que vui que sigui un dia maco, per què si, per què el necessito, per què jo ho valc, per què quan estic nerviosa no puc parar d'escriure i treure tot el que m'angoixa... és una teràpia com una altra... ja ha quedat dit... i miro de reüll aquest rellotge que encara no em diu que faig tard... però no trigarà gaire... va diré una paraula que m'agrada: ornitorrinco!

5 comentaris:

Carme Rosanas ha dit...

I tant que és un dia maco!

Veig les gotes, des de la finestra i canvien de ritme ara i adés... sorpresa continua.

El so puja i baix a d'intensitat i la la músic a als vidres.

Un cotxe passa i sembla que passi un riu i ar a el siloenci.

Bon dia! Una paraula que m'agrada: gronxar.

Com la branca del nesprer que tinc al davant.

Elfreelang ha dit...

Quina gràcia calaix ho dic per la paraula: ornitorrinco que també m'agrada perquè és el nom d'un mamífer estrany que es reprodueix per ous...cosa insòlita! Ànims i a passar un bon dia!!!

calaix ha dit...

Gràcies Carme quina descripció més maca... ja la veig ;-)
Elvira doncs si l'ornitorric és un animal prou insòlit i d'aspecta curiós tant mateix motl maco!

Bon dia! :-)

fanal blau ha dit...

hi ha coses que no podem decidir...però això de "qui no es conforma és perquè no vol" mai no m'ha acabat d'agradar!
No facis tard! :) I escriu tot el que et calgui.
Ornitorrinco!!!

Una abraçada, calaix!

calaix ha dit...

fanal: per què no t'ha acabat mai d'agradar?