dissabte, 12 de juny del 2010

164è Joc Literari d'en JesúsM. Tibau. La Guineu


Què em diu aquesta guineu que ara m'observa? Que el món potser no és tant dolent i ella passeja segura pel seu racó de terra, fent-se'l seu a cada passa, corrent a estones, ensumant sempre i fins i tot amb intents de somriures que no es veuen però ella sent... i a mi em reconforta veure-la aquí dreta i amb aquest pèl que sembla suau... i també vui fer-me meu un troç d'espai, la meva vida... i despertar aquests sentits que a vegades deixo adormir sense adonar-me'n... si, em posaré a olorar, a mirar les coses que m'envolten i a sentir aquest aire que treu cabòries i m'empeny a ser ara i aquí i una mica més enllà...

5 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

moltes gràcies per participar per primer cop, em fa molta il.lusió, especialment en un dels jocs de tipus creatiu.

Elfreelang ha dit...

Què bé que t¡has decidit a participar.....una guineu molt maca la teva....que t'empeny a ser ara i aquí! m'ha agradat calaix!

montse ha dit...

Aquest acostament m'agrada.

calaix ha dit...

gràcies :-)

La Meva Perdició ha dit...

Bona identificació amb els sentits de la guineu. Felicitats pel relat. ^_^