dimecres, 24 de juny del 2009

cabòria

A vegades em sento tant imbècil. Tant que ja no puc ser-ho més. I em tancaria a la meva closca i no sortiria. I avui és un dia gris. I ahir va ser Sant Joan. I vaig anar de revetlla i vaig conèixer gent. I el foc cremava. Però l'alegria se m'escapa i em sento espactadora, sense formar part del ball. I jo vull ballar. I ara hauria de trobar una frase per acabar aquest post de pena per donar-li la volta i fer una corranda i arrencar un somriure. Si, és maco mirar el foc. Té alguna cosa que atrapa la mirada o potser és que escalfa en una nit freda? i les estrelles fan de reclam i els focs artificials s'hi volen enfilar i ja són a dalt i esclaten en colors. I val més tancar la ment als pensaments i deixar-se portar. Per què em falten sempre les paraules?

2 comentaris:

coses2 ha dit...

Cada cosa arriba al seu moment. El millor és no forçar res. Ja ballaràs i no voldràs tornar a la teva closca si no és per recordar els bons moments. Petons

calaix ha dit...

amb això tens raó, les coses han d'anar de natural, però a vegades per no forçar és que ni les començo les coses i les deixo passar... a veure si n'aprenc i em deixo anar o m'obro com sàviament em van aconsellar una vegada.