dissabte, 5 de setembre del 2009

cabòria

Avui he entrat amb ganes d'escriure molt. Però com que m'he entretingut llegint (i rient) se m'ha fet tard... Només diré que vaig anar a veure "Up" en 3d. Això d'entrada no m'ho vaig creure gaire... però si, em van donar unes ulleres, i jo me les vaig posar a sobre de les meves i pensant: ja aniré bé amb tant de vidre? Si, va funcionar prou bé. La pel·lícula em va encantar. (Bé, tret dels gossos que parlaven, aquests no em va pas agradar). Però d'aquella noia aventurera, jo també me n'hagués enamorat. Que tendres! Fins hi tot van estar a punt de caure'm les llàgrimes, a mi que em costa tant plorar al cinema... A l'hora de sortir del cinema vaig tenir bon cap (tot i que la temptació de no fer-ho va passar pel meu cap) i vaig deixar les ulleres a les capces que hi havia preparades per recollirles... ja tinc prou trastos a casa.

De fet el que volia explicar era la pel·lícula que he anat a veure avui: "El mapa de los sonidos de Tokio" però ho deixaré per una altra ocasió.

4 comentaris:

Elfreelang ha dit...

Hola Calaix....doncs ja diràs el què sobre el mapa de los sonidos de Toquio...de la Coixet he vist Mi vida sin mi..... la vida secreta de las palabras i Elegy. Totes m'han agradat tenen un no sé
què de diferent...de sensibilitat,de tendresa ( almenys m'ho sembla a mi).
Portes ulleres? Jo n'havia portat abans, fa molts anys, sobretot per llegir....ara tinc l'ull esquerre que no hi veig bé de lluny però per llegir em va bé i amb l'ull dret em passa just a l'inrevés...d'aprop no hi veig i de lluny sí...
Ja m'agrada que hagis estant rient..

coses2 ha dit...

Jo tinc problemes amb les pelis de Coixet ja amb 2d. Sembla que no puc penetrar en el seu llenguatge :( Això sí ploro amb totes les pelis...
Petons (sense grip, de moment)

Unknown ha dit...

Jo també vaig veure Up en 3D i vaig plorar amb la història d'amor del Carl i la Ellie, encara que amb les ulleres podia dissimular una mica. De la peli de la Coixet tot just acabo de llegir una crítica molt molt positiva, suposo que a tu també et va agradar. Petons.

calaix ha dit...

Elviar: sí, de moment sóc només miop... encara que em fa por anar a l'oculista i que em digui que tinc alguna cosa més... vista cansada?? però he de ser valenta i anar-hi!! Petons

Coses2: bé una bona plorera, a vegades, també et deixa a gust ;-) Petons

Mac: jo al cinema on vaig anar vaig observar que a la gent li costava aixecar-se i sortir... tots s'aixugaven els ulls dissimuladament... Petons