dimarts, 21 de juliol del 2009

La casa del cor



Avui vui començar el dia amb aquest quadre de Zhou Maiyou: "La casa del cor, superorganica" (1970). El vaig veure en una exposició que feien al Cosmocaixa de Barcelona ara farà un any (?) (quina poca memòria pel temps...) sobre art xinès (ho deurien fer per les olimpíades...). Em va encantar. No li vaig poder treure els ulls de sobre durant una bona estona. De cop et veies en aquell paisatge anant cap a la casa. Una casa alegra i plena de colors. I ara el retrobo. Últimament estic retrobant coses que m'han agradat... Potser es tracta d'això, d'anar aplegant tot al voltant coses que ens aportint aquesta energia positiva que és tant necessària per viure la vida i disfrutar-la.

1 comentari:

Elfreelang ha dit...

El quadre em recorda la infantesa, despreocupació....pintar de colors un dibuix...