divendres, 17 de juliol del 2009

terrasses

Posats a robar post (totes les bones idees tenen poc d'originals), ara volia posar un videoclip de Pastora. Ja veieu que no ho he fet, i no és pas que no recordi com fer-ho, no. El que passa que el que volia posar han desabilitat la possibilitat d'insertar. Però mira. En parlo igualment. Per què m'agraden les rajoles del pis (que jo en la meva imaginació el situu al barri de Gràcia de Barcelona, si algú em vol rectificar... que se n'abstingui). I m'agrada la terrassa amb la roba estesa i les vistes a altres terrasses amb antenes (?). I m'imagino que és Sant Joan. (Jo sempre m'imagino Sant Joan als terrats de Barcelona, tot i que no li he passat mai allà). I això em porta a pensar amb el llibre El pianista de'n Vázquez Montalban. Un llibre que em va agradar molt i on vaig descobrir la música callada de Mompou. Res a veure amb Pastora. Però a mi la Dolo Beltrán m'encanta. I com que ja s'ha acabat Infidels per aquesta tempoda... doncs la disfrutarem als videoclips! Així que us poso l'enllaç: una mañana