dilluns, 20 de juliol del 2009

Puerto Viejo

Com que m'ha fet il·lusió trobar aquesta cançò de Luis Angel Castro al youtube, la comparteixo amb vosaltres. És una cançò que fa molt que busco en cd. Tant com temps fa que l'Ana Belén va presentar el seu cd "peces de la ciudad" i jo li vaig escoltar una versió i després en un programa de ràdio vaig escoltar en Luis Angel Castro (l'autor) parlant-ne. Volia posar les dues versions, però només he trobat la d'ell. Si en algún lloc l'hi trobeu un cd (d'ell) i em voleu avisar... no és que m'agradi amb bogeria... és allò que no hi ha manera de trobar ;-)



Ja veieu, avui vaig escrivint post, potser encara en caurà un altra, qui sap... és fruit d'una tarda lliure passada a casa, sense fer gaire més cosa que mirar per aquesta finestreta... potser que em posi a endreçar...

2 comentaris:

Elfreelang ha dit...

Si trobo el CD per Barcelona t'aviso, sé dos llocs que igual el poden tenir.

calaix ha dit...

ostres, moltes gràcies!!! des que la vaig tornar a escoltar que la tinc enganxa i no paro de cantar-la (fluixet i per mi, no vui espantar a ningú) :-)