dijous, 15 d’abril del 2010

El escritor

Avui he tornat a anar al cinema. Em feia gràcia anar a veure "El escritor", no pas per què sigui una pel·lícula de Polanski, que no és que em desperti cap entusiasme tot i el seu "Pianista". Ho he de dir. No m'ha agradat. De fet m'ha aborrit una mica i tot. Sort del tema que no és massa suat i he pogut aguantar fins al final. I de fet potser tampoc és tant dolenta... però a mi m'ha sobrat la música tant posada per crear l'atmosfera inquietant... tanta no hauria de caldre... tot i que molts directors sembla que no sàpiguen remarcar res sense aquest apunt musical... Situacions tòpiques... gran mansió que de fet no és ni envejable tot i les grans pareds de vidre amb vistes el mar... els actors correctes... amb final sorpresa que no ho és tant... de bo? aquest carrer de Londres que m'ha portat records i aquella banyera de fusta que he envejat... i la passejada amb bicicleta sota la pluja que porta una mica d'aire i sembla que t'ajuda a respirar... i l'apunt còmic si, del gps... per sort no és americana...