dissabte, 10 d’abril del 2010

Millenium 3

Encara no ho havia dit: ja he vist la tercera pel·lícula de Millenium. Si, m'ha agradat. Potser per què ja fa més temps que em vaig empassar el llibre i la distància faque els detalls es dilueixin i torni la sorpresa... i en aquest cas em quedo amb la mirada bona del metge i el seu somriure i el seu no deixar-se convencer... i amb la noia policia que també està de molt bon veure... i amb Lisabet és clar... la meva heroina... que em fa pensar que puc sortir a barallar-me amb le món i alhora reflexiona per mi mateixa que sol tampoc es pot anar, ni és bo ser tant esquerp, per què de gent bona n'hi ha... i es bo deixar-se donar una abraçada...

4 comentaris:

Elfreelang ha dit...

xiiip que no s'encalli...què bé has anat al cine!

calaix ha dit...

si, me tirat al cinema jajaja... esperem que no, que no s'encalli més... i sigui sempre positiu :-)
una abraçada!

S.N. ha dit...

Aix, jo encara no l'he vista però ja en tinc ganes.

calaix ha dit...

i la segona l'has vist? de les tres em sembla que em quedo amb la del mig ;-)