dilluns, 19 d’abril del 2010

Un bonito día de primavera

avui he vist una pel·lícula trista i m'ha quedat el regust... i penso què puc escriure per deixar aquesta tristesa en un racó... per què m'he proposat no escriure més sobre coses tristes... no vui... és tant fàcil controlar els sentiments? segurament el que cal és no deixar-se arrossegar per ells... "Un bonito dia de primavera". Aquest és el títol de pel·lícula de Hur Jin-Ho. De fet està bé la pel·lícula amb la música correcta en el moment oportú... bé el protagonista és un tècnic de so que es dedica a grabar el so de la natura... meravellosa imatge de les fulles dels arbres seguint el ritme del vent... o el so d'un bosc de bambú... la tristesa? aquest amor sincer que no acaba de ser correspost... però tot explicat amb una gran tendresa... ara em toca a mi pair-la... demà serà un altre dia!

1 comentari:

fanal blau ha dit...

Em sembla que m'agradarà veure-la...perquè he anat al You Tube i he vist l'escena de les canyes de bambú...La música, també, preciosa.
Bon dia avui, calaix.