diumenge, 25 d’abril del 2010

la noia de les trenes

"Quin conte t'explicaré aquesta nit a cau d'orella?" t'ho vaig dir mentre m'acostava a tu sota les mantes i t'abraçava i sentia en el meu pit la teva esquena... i vaig saber que somreies... i jo que de fet no tinc imaginació... et vaig començar a parlar d'aquella noia que encara duia trenes i li agradava passejar pels parcs els dies de sol... anava badant i mirava les flors... a vegades menjava un troç de pa, encara que procurava deixar engrunes per veure com s'acostaven els ocells a menjar-les... semblava una noia solitaria... no se la veia parlar amb ningú... i després de l'estona de parc enfilava la vorera mirant el terra i les mans a la butxaca... per això no la va veure acostar-se amb les seves bosses plenes... i de cop eren tot de patates rodolant pel terra i les dues intentant que no s'escapessin gaire lluny... i ja les tenien totes... i amb el gest dels esquerps la noia de les trenes va dir un "ho sento" i seguir el seu camí deixant a la noia de les bosses amb les ganes de dir-li alguna cosa... Així que la noia de les trenes va arribar a la seva porta i va pujar escales amunt per què allà no hi havia ascensor... i es va treure les claus de la butxaca i va obrir la porta del seu pis... i a dins l'esparava un gat gris i gros o gros i gris, com t'agradi més... i et faig pessigoles i tu em dius que pari i t'expliqui què amaga a dins el seu pis... per què alguna cosa deu amagar... i jo penso que si i t'ho dic... et dic que al fons del menjador, que de fet és l'única sala, hi ha un bagul de fusta que ara és tancat... per què només l'obra quan es a fosc i ara encara és clar... així que va deixar la jaqueta i la va penjar... i després va passar la mà per la butxaca li va deixar un moment i en va treure una patata... la va acariciar un moment i la va anar a deixar sobre el marbre de la cuina... "Li ha agradat la noia de les bosses" em dius, mentre em dones una estirada a la màniga del pijama... "això sembla..." i segueixo explicant com posa una mica de música i va a buscar un llibre de cuina, l'obra a l'apartat de patates i repassa totes les receptes però avui no en farà cap...

(continuarà)

ei! que t'adorms...

2 comentaris:

Elfreelang ha dit...

M'ha agradat moolt! que segueixi que segueixi

S.N. ha dit...

mmm, visca la comunicació!